Roomblush

Behangmerk

Productconcept & merkbeleving

'Interior Love brand' Roomblush -sinds 2013- biedt een waaier aan vrolijk en trendy behangpapier. De grafische feeling van Eline, vermengd met een enorme passie voor interieur, lagen mee aan de basis van dit productconcept. Door op treden als inspiratie platform -vnl op het sociale mediaplatform Instagram- voor vooral Scandinavische en frisse (kinderkamer) interieurs, groeide het aantal volgers met deze interesses heel snel. Consumenten kopen op basis van inspiratie en gaan vervolgens het product van dichterbij onderzoeken online, of in de winkel. 

Om inspiratie te kunnen bieden en je merk dus te versterken, heb je content nodig. Voor deze inspiratie-beelden, werd -nog voor de noemer: influencer marketing bestond- samengewerkt met de Roomblush fans. Deze volgers waren meestal moeders met creatieve talenten zoals styling en fotografie (#momsofinstagram). In ruil voor behang, verkreeg Eline foto's met de focus op het product maar in een zeer realistische setting gefotografeerd. Net niet té perfect, en dat spreekt de consument aan. Ze zien een realistisch beeld van het behang in een ruimte in verschillende stijlen. De leuke styling bij de diverse foto's zijn ook al weer een bron aan ideeën.

Wallpaper Stripes Nude

De collectie van Roomblush betovert je ruimtes en zorgt voor een intens gevoel dat jou raakt en blij maakt, elke kamer in huis, speels of zakelijk leeft op met kleur en zonlicht. Roomblush, creëert hierbij unieke prints die dit gevoel compleet maken. Hip, speels, basic, ... voor groot en klein.

Concept & productie: Mooditude 
Merkbeleving: 
Mooditude