Roltex

Buffet Solutions

Visuele content & foto locatie

Elk jaar lanceert Roltex nieuwe collecties om te blijven innoveren en groeien in de sector. Nieuwe producten vragen om 'storytelling' om bekendheid te creëren. Om een verhaal te maken heb je beelden nodig. Het weerspiegelt het product en trekt de juiste soort klanten aan. Mooditude, werkte samen met Hannibal Advertising en Stefanie Faveere Photography om deze visuele content te realiseren. Eens het concept bepaald is, zochten we naar locaties waar de shoot kon doorgaan. Mooditude legt voor jouw bedrijf, de contacten naar verschillende locaties.

 

Hoe intensief het ook is, een goeie foto locatie is een erg belangrijk onderdeel van de visuele content. Het perfecte beeld, wordt geleverd omwille van de perfecte foto locatie en zijn diversiteit. Een goed contact met verschillende locaties is een must. Mooditude heeft deze connecties. Goed contact en organisatie vooraf, levert het beste resultaat af. Voor deze opdracht gingen we 3 dagen op verplaatsing naar locaties in Roeselare, Kortrijk en Mechelen. Alle beelden van deze shoot werden gebruikt in de communicatie voor het lanceren van het nieuwe verhaal, offline en online.

Roltex @Cosma

Roltex wil het hele aanbod van zijn klanten een nog hogere belevingswaarde geven. Of het nu gaat om een horecazaak of een bedrijf dat catering aanbiedt aan gasten, klanten of personeelsleden, de perceptie van die mensen over dat bedrijf in zijn geheel wordt grotendeels bepaald door het dienblad en alles wat daarop staat. Want die staan het dichtst voor hun neus. Met andere woorden: iedereen die in een bedrijf op een of andere manier bij de merkbeleving van dat bedrijf is betrokken, zou ook best de nodige aandacht aan het dienblad schenken. Met het dienblad wordt immers de perceptie over het gehele aanbod gemaakt of gekraakt.

Foto locatie: Mooditude + Roltex
Visuele content & styling: Mooditude
Layout cataloog: Hannibal Advertising
Fotografie: Stefanie Faveere